بنام خدا ... مخلوق جهان
تو اداره نشستم یک دفتر روزنامه هم جلومخ که ثبت بزنم فعلا تا 1600
ثبت زدم دیگه حوصله ندارم میخوام برم پا لپ تاپم طراحی آرم رو یاد
بگیرم. خسته شدم از این گسلی یکم باید شاد باشمممم اینجوری نمیشه
کاش میشد عکس گذاشت از وضعیت فعلیم عگس میذاشتم حوصله آپ
لود ندارم ... اصن من حوصله چیو دارم ها؟؟؟ خوابمم میادتازه خیلی
دیشب تا ساعت 4 هی از اینور به اونور میشد معلوم نبود چم شده
لا اله الاالله
بامداد(97/12/6)...ما را در سایت بامداد(97/12/6) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166