چه دنیایی شده

خرید بک لینک

بنام خدا

چه دنیایی شده ها اصلا نمیشه دیگه آدمارو تشخیص داد و چه راحتی گول

میزنن آدمارو البته من که گول نخوردم تا الان . نه که زرنگ باشم اتفاقا

ادم ساده ای هستم ولی چون خدا هوامو داشته گول نخوردم ...

مثلا یه نمونش یکی از همکارامون هست که تازه اومده بیمارستان .

والا روزای اول یه جوری بود که میگفتی چقدر بچه مثبت و خوبه و حتی

یک بار که با سرویس داشتم میرفنم اومد سوار سرویس من شد و گفت

میخواد بره پانسیون نماز بخونه و برگرده ... منم که ادم ساده گفنم چقدر

ادم معتقد و با خدایی هست ایول دختر ...

حتی راننده هم گفت خوشبحال کسی که همچین خانومی داره ....

منم گفتم اره ...

الان حدودا ۶ یا ۷ ماهه اطنجا شروع به کار داده و از اون موقع خیلی دوبر

بچه های تاسیسات میپره و انگار برای کار هست ولی اخه اونو چه با

تاسیسات تلاصه من این هروقت میدیم با یکی از این پسرا میدیدم ...

ولی ذهنیتم بهش خراب نشد . هنوز این همون دختر با ایمان بود . ...

حتی وقتا که با ایند بگو و بخند داشت بازم ذهنیتم مثب بود و دختر

با ایمانی جلوم بود حتی وقتایی که خنده های بلند بلند میکرد یه روز که

از کار کسل کننده خسته شدم و خوابم گربت گفتم برم بیرون یه هوایی

بخورم با دوتا از تمکارا وونجا نشسته بودم . منظورم در پشتی بیمارستان

هست بعد یهو این از در پشتی اوند با یکی از مردا ....

داشتن میرفتن پشت بیمارستان ...

وقتی از در اومد بیرکن منو دید یک هو شکه شد و ایستاد چند ثانیه

ام خودش هم اون مرده ...

به عبارتی برگ هاشون ریخت انگار ...

وقتی از کنارمون رد شدن و طبیعی جلو میدادن که چیزی نیست

با تمام وجودم حسش کاردم که اینا دارن میرن برای گناه کبیره

بامداد(97/12/6)...

ما را در سایت بامداد(97/12/6) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 18:59

صفحه بندی