به امید خدا
چند روزه حالم خیلی خرابه در واقع من کلا حالم خرابه خیلی وقته
اینجوری ام ولی خب یه وقتا مثل این چند روز اخیر بدتر از بد میشه
که نمیتونمم پشت خنده هام خودمو قایم کنم اصن چند روزه که دیگه
همش چهرم شده بت زهر مار ... امشب یه استخاره گرفتم رفته بودم
تو برنامه بازار تا برنامه قرانو پیدا کنم قران بخونه برام صوتی بلکه
یکم آروم بشم از این همه حس پوچی و تنهایی و غم ...
بعد یه برنامه دیدم نوشته بود قرآن صوتی عکساشو باز کردم ببینم
این برنامه چجوریه که دیدم یه گزینه استخاره هم داره دانلود و نصبش
کردم و استخاره گرفتم با نیت و سه تا صلوات و جوابش هم خوب اومد و
این بود :
خوب است با صبر و حوصله گشکلاتت حل میشه و به نتیجه دلخواهت
میرسی ان شاءالله
اینو که خوندم ایه قرانیشو که خوندم حالم بهتر شد و آروم شدم حداقلش
فهمیدم خدا حواسش بهم هست و تنهام نذاشته ...
خدایا شکرت
بامداد(97/12/6)...ما را در سایت بامداد(97/12/6) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68