بنام خدا
چه حس عجیبی دارم امروز .
درواقع از دیشب
وقتی خواب بودم یه تصویر اومد جلو چشم وحشت کردم
فقط برای چند ثانیه شاید همون ارتباطی هست که میگن روح آدم با
اون دنیا برقرار میکنه خیلی بد و وحشت ناک و ترسناک بود
دنیای بعد از مرگ خودمو دیدم . برزخ گناه کارا بود انگار .
مرده بودم میدیم هم جا تاریک و به یک شکل خیلی عجیبی وحشت ناک و
ترسناک هست ... دو نفر هم منتظر من بودن ...
من همیشه فکر میکردم اینجور جاها نمی رم چون گناه بزرگی نکردم
و گناهم فقط اهنگ گوش دادن میدونستم ولی این خیلی وحشت ناکار
از این حرفا بود ...
خدا بهم رحم کنه
حس مردن دارم
بامداد(97/12/6)...ما را در سایت بامداد(97/12/6) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59