سپاس خداوندی را که دست غواصان دریای علوم به او نخواهد رسید

خرید بک لینک

زندگی چه کردی با من حسابی فشار آوردی بهم . میگن قراره بدتر از اینا

هم سرم بیاری فکر میکنی من میتونم زیر بار این همه فشار دووم بیارم

تنها امید من تنها ایمان من خدا هست بین روحم و خدای خودم جسم فانی

من که دیگه داره له میشه سنم ۲۵ هست ولی کاری باهام کردی هرکی ببینه

میگه ۳۵ هست این دنیایی هم که توش زندگی میکنم آدم خوب خیلی کم

یاب شده داخلش . خب بگذریم قراره باهام چکار کنی میخواهی موهای

جسممو سفید کنی ؟ یا صورت جسممو پر از چروک کنی ؟؟؟ ولی اون چیزی

که داری میشکنیش تنها قلب جسمم نیست که داره میشکنه این از یه طرف

قلب جسمم هست که داره میشکنه از یه طرف هم دل روحم داره عذاب

میبینه ولی اشکال نداره میدونی چرا ؟ چون میدونم تو داری وظیفتو انجام

میدی و این خواست خدا هست . من احترام میذارم راضیم به خواست خدا

منم وظیفم اینه که تلاش کنم و تلاش کنم ... دیگا حداکثر سن من ۸۰ ساله

که الان ۲۵ تاشون طی کردم و باید خودمو آماده کنم به گفته امام علی

علیه السلام باید توشه اخرت رو واسه خودم جمع کنم اما خودم میدونم

توهم میدونی که من چقدر بتاطر این نا امیدی و افسردگی از خدا دور

شدم اما توهم شاهد باش که هرچی به این در و به اون در میزنم که دلیل

و امید زندگیمو پیدا کنم نمیتونم ... خودت شاهد باش که همه تلاشمو

میکنم روحیمو بالا نگه دارم ولی نمیتونم چون دیگه امیدی واسه قدم

برداشتن به جلو ندارم ... خدا منو ببخشه که چه گناه بزرگیه این امید

نداشتن ولی همه دیگه میدونن من چرا اینجوری شدم ... و همش تقصیر

دولت ایرانه ... اینا همشون اون دنیا باید از یکی یکی مردم این کشور

از ۸۰ میلیون آدم طلب آمرزش کنن فکر میکنن مردن به این آسونیا

هست خبر ندارن اون دنیا چه چیزایی منتظرشونه ...

البته اینا بهونه دست تو هست زندگی که ماموریتتو انجام بدی و منم چیزی

که خدا ازم خواسته انجام بدم ولی من الان خیلی ضعیف شدم دیگه

نمیتونم باهات مقابله کنم دارم کم میارم ... کاش یه دلیلی یک انگیزه ای

یک امیدی میامد تو زندگیم تا بتونم منم راهمو پیش ببرم ...

دیگه نمیتونم

خداشرمنده ام

بامداد(97/12/6)...

ما را در سایت بامداد(97/12/6) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 6:48

صفحه بندی