بامداد(97/12/6)

خرید بک لینک

بنام خداخیلی وقته سری نزدم از وبلاگ و چیزی ننوشتم . البته خودم حوصله خوندن مطلبای قبلیو ندارم ولی شاید یه روز خواستم بخونم . روزگارممیگذره چند هفته ای هست که ترک یک گناه کبیره کردم و امیدوارم دووم بیارم سردار هم که شهید شد اصلا باورش برام سخته که سردار سلیمانی شهید شده خیلیا هستن که ضد آدمای خوب هستن . اینا آدمایی هستن که میگن تا زنده ای از زندگی لذت ببر که بعد میمیری ولی نمیدونن زندگی واقعی الان نیست لذت بردن واقعی الان نیست الان وقت استقامت هست تا برای زندگی عبدی اماده بشیم . ان شاءالله به کمک خدا بتونم اول خودمو اصلاح کنم دارم خیلی تلاش میکنم . خدا کمکم کنه. یه حس خوبی دارم با این همه سختی و مشکلات مالی ای که دارم و توی شهری که یک روز تا خونه ام فاصله داره اما حس خیلی خوبی دارم که فکر میکنم خدا بهم داره نگاهی میندازه و کمکم میکنه . امیدوارم زندگیم بهتر بشه امید به خدا بامداد(97/12/6)...ادامه مطلب

ما را در سایت بامداد(97/12/6) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت: 11:03

بنام خدا۸ ماه پیش آخرین مطلبمو نوشتم چه روزایی گذشته از اون موقع چه زود همه چی میگذره خیلی چیزا تغییر کرده از اون موقع خیلی زندگیتوی این دنیا غم انگیزه توی ۸ ماه فانی چه اتفاقایی افتاده از بزرگترینشهمین ویروز کرونایی هست که اومده و تا الان از خان بامداد(97/12/6)...ادامه مطلب

ما را در سایت بامداد(97/12/6) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: دوشنبه 16 فروردين 1400 ساعت: 1:41

زندگی چه کردی با من حسابی فشار آوردی بهم . میگن قراره بدتر از ایناهم سرم بیاری فکر میکنی من میتونم زیر بار این همه فشار دووم بیارم تنها امید من تنها ایمان من خدا هست بین روحم و خدای خودم جسم فانیمن که بامداد(97/12/6)...ادامه مطلب

ما را در سایت بامداد(97/12/6) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 6:48

بنام خدا چه حس عجیبی دارم امروز . درواقع از دیشب وقتی خواب بودم یه تصویر اومد جلو چشم وحشت کردمفقط برای چند ثانیه شاید همون ارتباطی هست که میگن روح آدم با اون دنیا برقرار میکنه خیلی بد و وحشت ناک و تر بامداد(97/12/6)...ادامه مطلب

ما را در سایت بامداد(97/12/6) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 18:59

بنام خدا تا الان خودمو مشغول حرف زدن با علی کردم . علی یکی از بچه های کلاکه توی دیسکرد و تیم اسپیک میحرفیم ... ولی در کل چه زندگی سرد و بی مزه ای و بی رنگرویی شده همه یه بار عاشق شدن معلومنیست دلم من بامداد(97/12/6)...ادامه مطلب

ما را در سایت بامداد(97/12/6) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 18:59

صفحه بندی