بنام خداخیلی وقته سری نزدم از وبلاگ و چیزی ننوشتم . البته خودم حوصله خوندن مطلبای قبلیو ندارم ولی شاید یه روز خواستم بخونم . روزگارممیگذره چند هفته ای هست که ترک یک گناه کبیره کردم و امیدوارم دووم بیارم سردار هم که شهید شد اصلا باورش برام سخته که سردار سلیمانی شهید شده خیلیا هستن که ضد آدمای خوب هستن . اینا آدمایی هستن که میگن تا زنده ای از زندگی لذت ببر که بعد میمیری ولی نمیدونن زندگی واقعی الان نیست لذت بردن واقعی الان نیست الان وقت استقامت هست تا برای زندگی عبدی اماده بشیم . ان شاءالله به کمک خدا بتونم اول خودمو اصلاح کنم دارم خیلی تلاش میکنم . خدا کمکم کنه. یه حس خوبی دارم با این همه سختی و مشکلات مالی ای که دارم و توی شهری که یک روز تا خونه ام فاصله داره اما حس خیلی خوبی دارم که فکر میکنم خدا بهم داره نگاهی میندازه و کمکم میکنه . امیدوارم زندگیم بهتر بشه امید به خدا بامداد(97/12/6)...
ادامه مطلبما را در سایت بامداد(97/12/6) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت: 11:03