امروز (98/3/1)

خرید بک لینک

بنام خدا

خوابم نمیبره ... کلی فکر دارم ... بخصوص برای زاهدان رفتن ... دارم روز

شماری میکنم که برم زاهدان شهر خودم . 7 روز دیگه ... اگر مرخصی بدن

بهم 7 روز دیگه میرم از اینجااااااا هورااااا... ولی یک چیزی هست که

میترسم حدسم درست باشه که دکتر یعنی رئیس بیمارستان باهان لج

افتاده باشه و بخواد اذیتم کنه اخه معمولا از این کرما میریزه میترسم

برگه مرخصیمو امضاء نکنه ... اگر نکنه دیوونه میشم ... میمیرم اینجا

بامداد(97/12/6)...

ما را در سایت بامداد(97/12/6) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت: 6:00

صفحه بندی