بنام خدا
خوابم نمیبره ... کلی فکر دارم ... بخصوص برای زاهدان رفتن ... دارم روز
شماری میکنم که برم زاهدان شهر خودم . 7 روز دیگه ... اگر مرخصی بدن
بهم 7 روز دیگه میرم از اینجااااااا هورااااا... ولی یک چیزی هست که
میترسم حدسم درست باشه که دکتر یعنی رئیس بیمارستان باهان لج
افتاده باشه و بخواد اذیتم کنه اخه معمولا از این کرما میریزه میترسم
برگه مرخصیمو امضاء نکنه ... اگر نکنه دیوونه میشم ... میمیرم اینجا
بامداد(97/12/6)...ما را در سایت بامداد(97/12/6) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164