بنام خداوند بخشنده و مهربان
امروز تنها اتفاقی که افتاد این بود که مسئول آمار رفته بود پیش دکتر
رئیس بیمارستان و یه چیزی گفته بود به هرحال من نمیدونم چی گفته بعد
دکتر هم زرتی اسم منو آورده گفته ببره بده بهش آمار رو دربیاره گذشته
از این که من بلد نیستم هیچی از آمارو ... رئیسمم زیر بار نمیرفت که
کمکم کنه ولی بجاش همکارای خانوم کمکم کردن تا آمارو بدست بیارم ولی
باز هم من هیچی سر در نیاوردم از این آمار . . .
امروز دوباره اون حالت افسردگی بهم دست داد و امدم گرفتم خوابیدم
یکی دو دست بازی گردم باز اومدم افتادم الانم رفتم دوش گرفتم اومدم
اصلا این حسو دوس ندارم
بامداد(97/12/6)...ما را در سایت بامداد(97/12/6) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149