این روزا

خرید بک لینک

بنام خدا

این روزا خیلی خیلی زیاد احساس مردن دارم ...

اما در کنار این احساس مردن احساس جاودانگی هم دارم ...

یعنی اینجور بگم جوری حس مردن دارم که میدونم فقط جسمم نابود

میشه و خودم زنده هستم . برای همین همش میرم تو فکر . که من که بمیرم

چند ثانیه طول میکشه که از دنیای خودمون به بُعد بعدی برم اما اینجوری نیست دیگه ثانیه ای وجود نداره اونجا هست که نمایندگان ازراعیل بالاسرم هستن و بر اساس اعمالم منو قبض روح میکنن و روحمو از جمسم جدا میکنن نمیدونم درباره فرشته قبض روح چیزی نشنیدم و بعدش اولین

چیزی که میبینم فرشته های ثبت اعمالم هست و اون موقع یه جوری هست

که همون موقع میفهمم جهنمی هستم یا بهشتی ... بعدشم فرسته های

انتقال من به قبر که اونا هم به اعمال بستگی دارن ... و بعدش نکیر و منکر

و بعدش فشار قبر ... میگن همه فشار قبر رو دارن و

امکانش نیست کسی فشار قبر رو نداشته باشه و جوری فشار قبر بر روح

ادم هست که شیر مادر از دهان میزنه بیرون .... یا خدا که چه فشار بدی

هست این فشار قبر . . . بعد از اون دنیای برزخ هست ... میگن برزخ یک

آجر از محلی هست که قراره بعدا اونجا باشی . یعنی دنیای برزخت با یک

اجر از نتیجه اعمالت ساخته میشه . حالا اگر بهشتی باشم ... توی یک

باغ کوچیک هستم و اگر جهنمی باشم توی یک کوه مواد مضاب یا یک

جایی وحشتناک از چیزایی که ازشون میترسی ... جالب اینجاست ...

ادم توی این دنیااز هرچیزی که بترسه میتونه بهش غلبه کنه و ترسش بریزه

ولی اون دنیا همچین چیزی وجود نداره و یک چیز جالب تر اگر بهشتی

باشی دوستا و اشنا های بهشتیت میان دیدنت و بعضی جا ها هم خوندم

کنارت هستن که نترسی چون تو بهشتی هستی.

چیزی که من فهمیدم توی این دنیا که بزرگ ترین گناهایی هستن که

خیلی رواج داره و اصلا حسش نمیکنیم ...

اول مال مردم خوری مال بیت المال خوری که الان رواج پیدا کرده ...

دووم غیبت که خیلی عادی هم شده ...

سووم زنا که حالا برا خودشونم توجیح میارن ...

چهارم دروغ گفتن چیزی که اصن عادت شده ...

مشروب ... گوشت حیوانات مکروه و غیر حلال

آهنگ گوش دادن ... که احتمالا هیچ کی نمیددنه حرامه البته میگن

تا حدی مشکل نداره ...

ندادن خمس و ذکات که امروزه کلا فراموش شده و برکت از خونه ها

رفته ...

و هزاز چیز دیگه ... مثل چشم چرونی و و و و

کاش بشه ترک گناه کنم و کاش بتونم جلوی اصراف کردن جلوی قضا شدن

نمازامو بگیرم و کاش بتونم پدر مادرم و از خودم راضی نگه دارم که من که

مردم مورد رحمت خدا باشم ....

بامداد(97/12/6)...

ما را در سایت بامداد(97/12/6) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 18:59

صفحه بندی