بنام خدا
دیروز یعنی 4روم روز شنبه ... حقوقامونو ریخیتیم خخخ خودمون
حقوقای خودمونو ریخیتیم و جالب تر از همه خودم قبل از این که توی
حقوقم تغیری کنه زودتر میفهمم ... 611 تومن حقوق این ماهم شد حدودا
70 تومن افزایش داشته بخاطر پانسیون نبودم که 20 تومنه فکر کنم و
اون ماه سه روز از حقوقم حساب نشده بود ک جمع اون 3 روز 50 تومن
حالا خالص دریافتیم 611 تومنه ( پایین ترین حقوق توی سربازارو من
میگیرم ) بقیه 800 به بالا تا 1.5 هم میگیرن والا به همینم راضیم
خبر بعدی اینه که ماشینا همینطور داره گرون میشه و من بعید میدونم
بتونم دیکه صاحب ماشینی بشم این روزا خدا بهم کمک کنه ... توکل به
خدا هرچی قسمت باشه ان شاءالله ... و خبر سووم اینه که این روزا کارا
سنگین شده امذوز تا 3 بیمارستان بودم داشتم اشکالات محاسباتی عیدی
کارمندارو در می آوردم ... هرکی حساب کرده بود خیلی اشتباه داشت ...
خبر چهاروم این که امروز اینترنت شاتل رو هم ثبتنام کردم بدون این که
از شماره ی خط تلفن مطمئن بشم 80 و خوره ای هزینش هم شد و احتمالا
فردا ان شاءالله وصل بشه اینترنتم.
روز مادر همنزدیکه نمیتونم برم پیششون ولی باید یه فکری بردارم هرجور شده ...
دارم سعی میکنم قرآنمو بخونم چند روزه قرآن نمیخونم واقعا احساس
میکنم قلبم تیره و سیاه داره میشه احساس میکنم دارم از خدا دور میشم
رمز پنجشنبه و جمعه یعنی 2و3وم هم محسن اینجا بود جای من با لپ
تاپ من گیم پلی میداد منم با کامپیوتر لپ تام خودش خرابه ...
دیگه اتفاق خاصی نیفتاده و ان شاءالله نیفته و ان شاءالله خانوم میری
و دکتر هم بیخیال من بشن واسه پذیرش ان شاءالله ...
به امید خدا همه چی درست میشه توکا به خدا کن
بذار خدا پناهت باشه و از بنده خدا کمک نخواه
الهی و ربی من لی غیرک اساله کشف ضری و النظر فی امری
بامداد(97/12/6)...ما را در سایت بامداد(97/12/6) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149